×

فراخوان همکاری با نویسندگان فعال

مدیریت طرفداران ایرانی وارکرافت از آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند با تیم نویسندگی این وبسایت همکاری داشته باشند، دعوت به همکاری می نماید. در صورتی که شما آمادگی تامین هرگونه محتوایی (اعم از متن، تصویر، فایل ویدئویی و...) در زمینه ی بازی دنیای وارکرافت، قهرمانانی از طوفان، DotA ۲ و... دارید کافیست از طریق این صفحه پیشنهاد همکاری خودتان را برای ما ارسال کنید. ما سریعا با شما تماس خواهیم گرفت و جزئیات کار را به اطلاع شما می رسانیم.

تبلیغات

Warcraft 3 Logo

سلام به همه دوستداران وارکرافت!

خب ما میخوایم ساختن تریگرهای ساده رو اول بهتون آموزش بدیم البته بعضیا که خودشون استادن، برای اونایی آموزش میدم که هنوز خیلی وارد نیستن. آموزش پیشرفته و ساخت سینماتیک رو بعد از این آموزش براتون میذارم.

کار با Region

شماره اول: ساختن یک تریگر برای بازکردن درها

خب، ما توی مپ دلخواهمون نیاز به در و تریگر ادیتور و Region داریم. اول یه Region جلوی درمون ایجاد میکنیم مثل شکل 1 که یونیت به اونجا باید وارد بشه. بعد از اون Trigger Editor رو باز کنید و Ctrl و G رو بزنید تا یک پوشه جدید باز بشه بعد روی پوشه کلیک کنید و New Trigger رو بزنید تا یک تریگر جدید ساخته بشه و طبق شکل 2 تریگر رو درست کنید:

شکل 1
1
شکل 2
2
Region 000 همون Region ساخته شده است و Elven Gate هم درِ ماست.
حالا وقتی تو بازی یونیت رو ببرین داخل اون دایره، در باز میشه. به همین راحتی! این تریگر خیلی ساده بود خخخخخ!
 
شماره دوم: ساختن یک تریگر برای اجراشدن انیمیشن های یونیت ها با استفاده Region
 
خب، برای این تریگر ما به یونیت و Region و Trigger Editor نیاز داریم و همچنین باید اسم انیمیشن های یونیت ها رو بدونیم. خب، تو مپ دلخواهتون بازم یک Region برای یونیت ایجاد کنید و بعدش به قسمت تریگرها برید و دوباره یک تریگر جدید درست کنید و طبق شکل 3 تریگر رو طراحی کنید:
شکل 3
3
Region 000 همون Region ساخته شده است. من اینجا انیمیشن Spell رو بکار بردم
حالا وقتی تو بازی روی اون ناحیه برین انیمیشن Spell پالادین به اجرا در میاد. این تریگر هم خیلی ساده ست، از اون قبلی ساده تره....!
 
شماره سوم: ساختن یک تریگر برای انتقال یه یونیت همراه با افکت و با استفاده از Region
 
خب، برای ساخت این تریگر ما بازم نیاز به Region و یونیت و تریگر ادیتور داریم. اول دو تا Region ایجاد کنید و یه یونیت هم بذارید، بعد وارد قسمت تریگرها بشید. حالا ما میخوایم مثلا یه پالادین رو از یه Region به یه Region دیگه همراه با افکتش انتقال بدیم(طبق شکل 4). یه تریگر جدید ایجاد کنید و طبق شکل 5 طراحیش کنید:
شکل 4
5
شکل 5
6
حالا اگه پالادین رو تو بازی به ناحیه Region 000 ببرید همراه با افکت حرکت، به ناحیه Region 001 منتقل میشه. این تریگرم ساده بود مگه نه؟....
 
فعلا آموزش تموم شد، تا چند وقت دیگه همه آموزش رو کامل میکنم. البته این آموزش زیاد کاری نداشت، به هر حال امیدوارم راضی باشید!
نظر فراموش نشه.....

ارسال نظر به عنوان مهمان

0

نظرات

نظرات مهمان پس از تایید مدیر کل وبسایت نمایش داده خواهند شد.
  • هیچ نظری یافت نشد
logo-samandehi