درود دوستان!
بعضی از دوستان خواستن یه آموزش راجع به چند تا نکات و تیپ های ورالد ادیتور بذاریم. حالا همین کارو میخوایم بکنیم.
نکته 1: بزرگ کردن اندازه ساختمون ها و هیروها و یونیت ها
خب، وارد World Editor که شدین F6 رو بزنین تا object editor باز بشه. بعدش هیرویی که میخوان بزرگ کنیم رو انتخاب کنید مثلا هیروی پالادین. خب، تو شکل 1، Art - Scaling Value رو از مقدار یک به هر مقدار بالاتری که خواستید تغییر بدید و Ok روبزنید. بعد از این کار هیروی شما بزرگ میشه وقتی اونو تو مپ بذارید. برای ساختمون ها و یونیت ها هم همین طوره. یه ساختمون انتخاب کنید و همین کارا رو انجام بدید.
شکل 1
نکته 2: اضافه کردن یونیت به ساختمان ها
خب، بازم F6 رو بزنید تا object editor باز بشه. بعدش یه ساختمون انتخاب کنید مثلا Barracks. بعدش تو قسمت Techtree - Units Trained میتونید هر یونیتی به اون ساختمون اضافه کنید. با زدن دکمه Add Unitیونیت ها رو انتخاب کنید و Ok رو بزنید. مثل شکل های 2 و 3:
شکل 2
شکل 3
نکته 3: اضافه کردن قابلیت (Ability) به هیرو
بازم F6 رو بزنید تا object editor باز بشه. بعد از اون یه هیرو انتخاب کنید. من بازم همون پالادین رو انتخاب میکنم. توی قسمت Abilities - Hero میتونید یک تا دو قابلیت به هیرو اضافه کنید. با زدن Add Hero Ability انتخاب کنید و Ok رو بزنید. مثل شکل های 4 و 5:
شکل 4
شکل 5
لذت ببرید!